2023年3月25日土曜日

「・・・・責任とってね」

 

 あんまり観てないんだけど、江川さんが、後輩たちのことを「・・・さん」とさん付けで呼んでいるのは好感がもてる。

 

『WBC決勝戦、🇺🇸が絶対勝つわw』と豪語した結果...

大谷さんは神だな。

 kazukazu88さんがリツイートしました 最高裁、いい判断してるじゃん。 

 kazukazu88さんがリツイートしました

Shyamaji is a Japanese kitchen tool (historically wooden) for transferring cooked rice from the rice cooker to bowls. And "victory shiomoji" (必勝しゃもじ) is a popular souvenir in Hiroshima (Kishida's hometown), on which the word "We must win" (必勝) is written in calligraphy.



The Japanese military massively wore "Shamoji Victory" as a talisman during the Japanese-Qin War (1894-1895) and the Japanese-Russian War (1904-1905), wishing for an absolute victory.

 

一応むこうさんに説明しておかないとな。

 kazukazu88さんがリツイートしました

ロシア、セコっ! 


 

富裕税は効果ないんだあ? 

BBCはだめだなあ。 


やっぱ、イタリア人は手の動きだな。

   

 ときどき観ては笑っているけど・・・・キャサリンテートは上手いな。

0 件のコメント:

コメントを投稿